Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pablo02 | użytkownik

imię i nazwiskoPawel adresStarachowice/Kraków zarejestrowany13.08.2007 @14:14:19 ostatnio na stronie10.11.2013 @18:19:53

Dopiero się uczę i pewnie jeszcze długo to potrwa

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2875983
digarty9 komentarze349 posty na forum0

komputer / sprzęt
Fuji S6500

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Kuba96    29.09.2009 @21:25:38
pabloo_wrxsti to Ty? ;>
_______
'Volkswagen, a co to kurwa jest?'
~Patryk89    28.10.2008 @17:30:54
Fajny avatar, biore go i ide galerie obejzec
~zenibyfajnie    19.07.2008 @11:45:32
hahaha... ja za dobra ? Dużo jeszcze przede mna, bez przesady ^^
chodze późno spać poprostu...
_______
Be Creative For Fuck's Sake !
~zenibyfajnie    18.07.2008 @23:07:38
a czemu mialabym przestac ?
_______
Be Creative For Fuck's Sake !
~zenibyfajnie    18.07.2008 @22:29:33
_______
Be Creative For Fuck's Sake !
~osta    12.05.2008 @10:50:38
reszty wole nie wstawiać:P
~osta    12.05.2008 @10:05:57
zapraszam na http://www.osta.ownlog.com
tam więcej fot z ExM Bemowo
~stopro    12.05.2008 @10:00:18
dzieki
_______
hamulce sa dla tchorzy
~szymat    10.05.2008 @18:29:47
ja nic nie robilem z ta linia po lewej.wygladalo to tak jakby z jednej strony tej lini gory byly wygolone a z drugiej nie.dzieki za ocenke i komentarz
~Lafree    22.04.2008 @11:31:45
I agree. :D
_______
Nie dziękuj tylko oceń.
~Aldor    13.04.2008 @14:41:24
dziękuje
_______
"12 dobrych fotografii w ciągu roku to bardzo dobry plon"
~djdragon    13.04.2008 @10:47:21
fajna galeria zapraszam do siebie,pozdro
~kunia2    24.03.2008 @20:31:09
jak po świętach?
_______
...serca K.O.
~stopro    24.03.2008 @02:14:03
dzieki, dzieki! kolego!
_______
hamulce sa dla tchorzy
~kunia2    29.02.2008 @13:31:57
dziękować :D*
_______
...serca K.O.
~stopro    29.02.2008 @10:07:28
dzieks!
_______
hamulce sa dla tchorzy
~aszypowski    23.02.2008 @20:38:56
Dzięki.
~JarekR    21.02.2008 @08:53:11
Targi motoryzacyjne Genewa 2007
~JarekR    21.02.2008 @00:06:32
A tutaj cos dla Ciebie zapraszam http://www.digart.pl/praca/1560334/ABARTH.html
~DariuszPa    19.02.2008 @18:26:39
dzięki
~TrAmPeQ    19.02.2008 @18:00:20
~pablo02    19.02.2008 @06:58:12
Dzieki rowniez, pooceniam jeszce troche wieczorem
_______
"Niektórzy potrzebują snowboard, bo jadą w góry - my potrzebujemy gór, by jeździć na snowboardzie"
~Kwapcio23    18.02.2008 @22:33:26
Dziekować i udaje sie do Twojej galerii
~Hehee    06.01.2008 @13:16:45
O widzę że taki sam aparat ^^ :D
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt